Gleijm & van der Waart versterkt strategie

20-04-2009 (09:59) - Mensen

Om strategie op een kwalitatief nog hoger niveau aan te kunnen bieden en volledige afstemming te kunnen vinden met Creatie, is recent brand strategy consultant Jose van Lent aangetrokken. Gleijm & van der Waart verwacht zo met een nog sterker collectief te bouwen aan niet te blussen brands.

Jose heeft communicatiemanagement gestudeerd aan de Hogeschool van Utrecht. Kort na haar studie startte ze bij Mars. Eerst als external affairs advisor binnen de categorie ‘snackfood’, daarna als brandmanager voor dierenvoeding. Ze heeft onder andere de introductie van het nieuwe kattenvoedingmerk ‘Perfect Fit’ op haar naam staan. Ook heeft zij de ‘Win een rol voor jouw kat in Goede Tijden Slechte Tijden’ promotie voor Sheba gedaan. Na vijf jaar Mars is ze aan de slag gegaan bij Fortis ASR verzekeringen. Onlangs heeft Jose van Lent haar master in management aan de Universiteit Nyenrode afgerond.

Van Lent: 'Mijn interesse voor het marketingvak ligt bij de essentie van merken. Het begrijpen van klanten en de toegevoegde waarde die Gleijm & van der Waart met diens producten en diensten kan bieden.'