Karen van Herwijnen naar L’eau

06-10-2008 (16:22) - Mensen

L'eau, bureau voor directe communicatie, heeft haar account afdeling versterkt met Karen van Herwijnen. Karen wordt als Account Director verantwoordelijk voor een deel van het klantenpakket. Zij was Account Manager bij Headline.
 
Arend Jan Boss, algemeen directeur L’eau: “Karen heeft een brede achtergrond in actiemarketing. Zij heeft ervaring op grote accounts en is bovendien zeer sterk in het managen van de relatie met de klant. ”
 
Karen van Herwijnen: “L’eau is een bureau met een duidelijke visie op het vak. De Barrière Methodiek levert bewezen effectievere campagnes op. Bij L’eau kan ik me verder ontwikkelen op het gebied van gedragsgerichte communicatie.” 
 
Van Herwijnen werkte bij Headline voor klanten als: Postbank, ING, Wereld Natuurfonds, Rijksmuseum van Oudheden en de Volkskrant. Bij L’eau gaat zij werken voor Nuon, Yarden en Koninklijk Horeca Nederland. 
 
Over L’eau
L’eau BV is een onafhankelijk adviesbureau voor actiemarketing en directe communicatie. L’eau ontwikkelde de Barrière Methodiek waarmee blokkades om voor een merk te kiezen of een product te kopen haarscherp in beeld worden gebracht en vervolgens effectief worden weggenomen. L’eau werkt onder meer voor T-Mobile, Diabetes Fonds, Astma Fonds, Koninklijk Horeca Nederland, Bouwfonds,  Connexxion, Nuon, Opel, Yarden, Woningnet en Insinger de Beaufort.