Kouwenhoven & Hubregtse Digital Creative Leads bij FCB Amsterdam
01-06-2016 (13:43) - Mensen
FCB Amsterdam benoemt Michael Kouwenhoven & Dimitri Hubregtse tot Creative Lead. Ze werkten eerder samen bij .bone, RAPP Amsterdam en Eigen Fabrikaat voor nationale en internationale klanten als KLM, Takeaway.com, Travel Alberta en Ziggo. Vorig jaar wonnen de twee meerdere nationale en internationale prijzen, waaronder twee gouden Lovies.
geïntegreerde propositie
Frans Brand, Chief Creative Officer FCB Amsterdam; ‘FCB Amsterdam kiest voor een strategie waarbij online en “digital campaigning” onderdeel is van de geïntegreerde propositie. Ons bureau beschikt reeds over een team van data analisten, digital producers en digitale strategen. Uitbreiding op het gebied van Digitale Creatie stond al hoog op mijn verlanglijstje. Met Michael & Dimitri zetten weer een stap in de richting van onze 360 graden propositie.’
FCB Amsterdam telt 62 medewerkers en er wordt gewerkt voor onder meer DAF Trucks/Paccar Parts, ING, Remia, Nivea, Air Miles, Stegeman, Mastercard, Nespresso, BlueBand en Nuon.