LICHT zet pop up teams bij opdrachtgever in
25-02-2016 (16:23) - Mensen
LICHT, partner voor ZP’ers en organisaties zet pop up teams van professionals in om inhoudelijke vraagstukken binnen een organisatie op te lossen. Deze samenwerkingsvorm zet LICHT in om organisaties te helpen innoveren.
Met een samengesteld team van interim professionals wordt op een persoonlijke en inhoudelijke manier de juiste match gemaakt. Een ZP’er bij Licht maakt deel uit van een team van ervaren marketing- en communicatieprofessionals met een netwerk en ontwikkelingsmogelijkheden, zowel op persoonlijk als vakinhoudelijk vlak.
De talenten van de professionals worden gebundeld en werken complementair', zegt Maartje van Mackelenbergh, oprichter van LICHT. 'Als een samenwerking juist niet voor de hand liggend is, kom je tot iets nieuws en kun je innoveren.' Het eerste pop up team bestaat uit de twee ervaren zelfstandige professionals, die vanuit individuele expertises hun krachten bundelen. 'Wij toetsen onze bevindingen met elkaar, we stemmen belangrijke zaken rond het visietraject af, overleggen over aanpak en koers en we houden elkaar scherp', vertellen de interim professionals.
Het idee van de pop up teams is niet de enige stap van LICHT om tot samenwerking en kennisdeling te komen. Ze faciliteert ook diverse bijeenkomsten waarin kennisdeling op de vakgebieden communicatie en marketing centraal staat. Stefanie Kollen, medeoprichter van LICHT: “Tijdens deze sessies spelen we samen met opdrachtgevers en professionals in op actuele casussen en komen zo tot een inhoudelijke oplossing waar zowel een professional als het bedrijf direct weer mee aan de slag kan. We zien dat mensen vol nieuwe ideeën en inspiratie naar buiten gaan.'