Lynsey Schouten nieuwste KOKORO

04-10-2016 (11:39) - Mensen

KOKORO heeft Lynsey Schouten aangesteld als senior copywriter. Schouten werkte voorheen als creative director bij Publicis en Publicis Dialog en als creative/copywriter bij &KoenseSeverein, Etcetera en Rapp Collins.
 
Schouten zal een team gaan vormen met art director Robbert Maruanaija. Samen zullen zij aan de slag gaan op KOKORO's key-accounts Simyo, Transavia, Trouw, NLziet, Oxxio én een grote retailer.
 
Merlijn van Vliet, partner en creative director copy KOKORO: ‘We zijn 3,5 jaar geleden KOKORO gestart met als missie om de harten van mensen te verbinden met de harten van merken. Om het beste creatieve werk te maken waarin er een échte emotionele connectie gemaakt wordt, hebben we top-creatieven nodig die werk kunnen maken waarmee ons bureau naar de volgende fase kunnen brengen. Met Lynsey halen we een enorme bak ervaring in huis en kunnen we verder bouwen om van KOKORO het grootste onafhankelijke heartvertising bureau van Nederland te maken.’