Maurice van Susante head of social bij Wavemaker
12-04-2016 (15:13) - Mensen
Wavemaker, het nieuwe label van MEC Amsterdam, heeft Maurice van Susante aangesteld als Head of Social.
Maurice van Susante (37) heeft de afgelopen 8 jaar bij TBWA gewerkt en is in zijn laatste rol als Head of Accounts Social Media en Online Video verantwoordelijk geweest voor alle social-only klanten, video content en new business.
Maurice van Susante over zijn keuze: 'Ik was toe aan een nieuwe stap waarin data, consumenteninzichten en het ontwikkelen van creatie bij elkaar komen. Bij Wavemaker en MEC zijn we in staat op Social Media effectievere en betere communicatie te realiseren door de vereniging van de drie pijlers Paid, Performance en Engagement. In de veranderende wereld van consumenten, die steeds moeilijker te bereiken zijn voor adverteerders, is het meer en meer van belang dit met relevante en interessante content te doen, zodat je van je volgers fans kunt maken. In Social ben ik ervan overtuigd dat de kwaliteit boven de kwantiteit moet staan. Tevens is het van belang goed af te wegen welke kanalen in te zetten met welk doel. Zit ik op de juiste kanalen en wat wil ik daarmee bereiken? Dat is iets wat merken zich goed moeten beseffen en afweging in moeten maken.'