Nieuwe Client Content Director Allerhande bij MPG
15-11-2016 (17:42) - Mensen
Crossmediacontentmarketingbureau MPG. heeft zijn team versterkt met Dimitri Heikamp. Heikamp heeft een succesvol trackrecord achter zijn naam op het gebied van content, digital media en ‘technical development’. Na de verkoop van zijn eigen gamingbedrijf werkte hij de laatste acht jaar bij Sanoma als, onder andere, digital content director Kids & Teens.
Dolly van den Akker, business directeur MPG. Nederland: ‘Met MPG. richten we ons op crossmedia contentmarketing. Immers, als bureau speel je continu in op behoefte en gedrag van de consument; en hij/zij is al lang niet meer single media, maar eerder volledig omnichannel. Dimitri past met zijn achtergrond perfect bij deze focus van MPG. Hij heeft niet alleen grote merken en titels aan de hand genomen door het digitale tijdperk. Hij heeft ook de kracht en kunde om de juiste teams te formeren en begeleiden om onze klanten te helpen en steeds een stapje voor te zijn. Dimitri wordt betrokken bij alle grote klantvraagstukken maar zal zich in de eerste plaats richten op het omnichannelplatform van Allerhande en geeft daarmee leiding aan het Allerhande-account.’