Van der Lee nieuwe directeur Total Identity Amsterdam

24-12-2008 (11:36) - Mensen

Per 1 januari 2009 is Bob van der Lee algemeen directeur van Total Identity Amsterdam. Van der Lee was hiervoor ceo van brand designbureau VBAT. De directie van Total Identity Amsterdam bestaat per 1 januari 2009 uit Bob van der Lee, algemeen directeur, Hans P. Brandt, directeur strategie, en Dennis Glijn, directeur client services. Brandt was 12 jaar algemeen directeur van Total Identity Amsterdam.
 
Het bureau heeft zich in die periode ontwikkeld van een designbureau 'pur sang' tot een creatief adviesbureau met een breed vlak van disciplines op het gebied van corporate en brand positionering en profilering. 'Wij zijn kortom een business innovator met een scala van disciplines in huis,' licht Brandt toe. 'Dat vraagt ook om integraliteit met een operationeel geoliede machine en uitstekend relatiemanagement. Op deze vlakken heeft Bob zijn sporen verdiend – hij is bovendien een vakman op gebied van branding en brand design. Wij zijn bijzonder trots dat Bob zijn talenten voor ons gaat inzetten.'
   
Total Identity heeft zich jarenlang geconcentreerd op de ontwikkeling van inhoud en strategische kracht. Brandt: 'Om dit innovatieproces de komende jaren door te zetten en door te groeien, is het noodzakelijk de eigen organisatie verder te stabiliseren en te versterken. Bob heeft daarvoor de capaciteiten: hij is een echte organisatieman en een zeer goede manager.'
   
Van der Lee treedt ook toe tot de directie van Total Identity Groep, bestaande uit Total Identity Amsterdam, Total Identity Den Haag, Total Active Media, AllCommunication Software en Vermeulen; totaal 115 medewerkers. Van der Lee zal in de Groep de vestigingen aansturen en het internationale netwerk verder ontwikkelen. Ook is hij verantwoordelijk voor de operationele kwaliteit.
 
Brandt blijft statutair directeur en enig bestuurder van Total Identity Groep. De groepsdirectie bestaat naast Brandt en Van der Lee uit Bart Janssen, die de rol van cfo vervult.