Vier nieuwe senior talenten DDB & Tribal Amsterdam

07-06-2016 (09:01) - Mensen

DDB & Tribal Amsterdam heeft het team wordt uitgebreid met vier nieuwe talenten. Het gaat om een nieuwe Business Director, Strategy Planner, UX Director en Traffic Manager.
 
 
Dave Murphy (foto, links), die aan de slag zal gaan als Business Director, heeft ruime internationale ervaring opgedaan bijDroga5 in New York en DDB in Sydney. 
 
Het UX-team zal versterkt worden door Sebastiaan Scheer als UX Director. Voordat Sebastiaan bij DDB & Tribal Amsterdam aan de slag is gegaan, heeft hij meer dan 10 jaar ervaring opgedaan in UX en Graphic Design. In voorgaande rollen bij Bastha, Dell, Headcandy en The Mobile Company heeft hij een sterk UX-profiel opgebouwd.
 
Jorik Houweling (foto rechts) is aangesteld als Strategy Planner. Hiervoor is hij onder andere werkzaam geweest als Product Marketing Manager bij Soda, Strategy Director bij Digined - waar hij verantwoordelijk was voor klanten als KPN, XS4ALL, Simyo en Kraft Heinz - en als social en online manager bij Telfort.
 
 Ook  Anna Verkuijlen begint bij het bureau als Traffic Manager. Voordat ze bij DDB & Tribal Amsterdam startte heeft ze bij onder andere Roughman, UbachsWisbrun/JWT, Steam, Porter Novelli en Moodfactory gewerkt.