Adfactor lanceert Foodlab

19-04-2017 (10:46) - Toeleveranciers

Adfactor lanceert Foodlab, een eigen label voor haar grote netwerk aan invloedrijke food influencers. Foodlab creëert en distribueert innovatieve, succesvolle content marketing door merken aan de juiste influencers en platformen met aansprekende content te verbinden.


Met Foodlab introduceert Adfactor een one stop shop op het gebied van influencer marketing voor zowel foodgerelateerde merken als influencers. Wouter van de Kamp, Commercial Director van Adfactor: 'Vijf jaar geleden begonnen we bij Adfactor met food influencers. Het segment groeide als kool. We startten met sponsored content, maar inmiddels leveren we samen met onze influencers consultancy, boekingen, events en verzorgen we complete strategieën toegespitst op food gerelateerde merken. Die expertise verdient een eigen label.'


slimme mix
Foodlab staat volledig in het teken van het verbinden van merken aan de juiste influencers met aansprekende content. Met een slimme mix van deze drie zal de doelgroep de content en het merk zien én onthouden. Foodlab gaat verder dan het leveren van sponsored content. De adverteerder kan er terecht voor het hele palet. Content marketing, partnerships, concepting & productie, fanmarketing, events & consultancy, display & distributie: een one stop shop.