Adobe scoort met productstrategie en digitale ecosysteem
09-06-2017 (11:30) - Toeleveranciers
Adobe Advertising Cloud is benoemd als leider in het “Forrester Wave: Omnichannel Demand-Side Platforms, Q2 2017”-onderzoek.
Adobe kreeg hoge scores voor productstrategie en haar digitale ecosysteem en behaalde de hoogste score mogelijk in dertien categorieën, waaronder datakwaliteit, persoon- en cross device grafieken, kwaliteit van de inventaris, dynamische creatieve optimalisatie en creatief management en het opzetten en beheren van campagnes. Van de elf leveranciers die zijn uitgenodigd door Forrester, is Adobe erkend als een leider in het onderzoek dat 36 criteria bevatte, waaronder het actuele aanbod, productstrategie en marktaanwezigheid.
Adobe kreeg hoge scores voor productstrategie en haar digitale ecosysteem en behaalde de hoogste score mogelijk in dertien categorieën, waaronder datakwaliteit, persoon- en cross device grafieken, kwaliteit van de inventaris, dynamische creatieve optimalisatie en creatief management en het opzetten en beheren van campagnes. Van de elf leveranciers die zijn uitgenodigd door Forrester, is Adobe erkend als een leider in het onderzoek dat 36 criteria bevatte, waaronder het actuele aanbod, productstrategie en marktaanwezigheid.