blowUP media lanceert popUP store

05-07-2018 (14:49) - Toeleveranciers

blowUP media opent een popUP store concept onder hun LED scherm in het hart van Rotterdam. Het nieuwste platform wordt deze vrijdag officieel geopend door Samsung.


Ernst Vos, Chief Commercial Officer van blowUP media Group: "Mensen kopen niet langer alleen producten, ze kopen ervaringen, liefst Instagram waardige ervaringen. Door popUP stores en activaties kunnen we de engagement vergroten, mobile en technologie verder integreren en nog innovatievere campagnes neerzetten. Hiermee voorzien wij de grote merken van alle tools om een immersive brand experience te creëren." 


meer impact

De popUP store is modulair, zodat de ruimte flexibel kan worden ingericht. De combinatie van het digitale scherm en de popUP store moet zorgen voor een interactieve omgeving die emotie oproept, een hogere naamsbekendheid en een toename van de betrokkenheid van de doelgroep.


primeur

De primeur van de popUP store gaat naar Samsung met de Slow-mo Store. Samsung speelt in op de wens jonge Nederlanders om te experimenteren met slow-motion. Bezoekers krijgen tips en tricks en kunnen zelf een slow-mo video in festivalstijl maken. De bezoeker met de mooiste creatie krijgt de eer om door duizenden voorbijgangers te worden bekeken op het grote scherm.