Bunzl zet met nieuwe verpakkingsconcepten in op productbeleving
16-11-2016 (09:52) - Toeleveranciers
Bunzl Retail & Industry, leverancier van verpakkingen, disposables en hygiëneproducten, presenteert de highlights uit haar assortiment tijdens de vakbeurs Packaging Innovations. Deze variëren van duurzame verpakkingsoplossingen, waaronder Halopack en CupR, tot vernieuwende productconcepten die nog in ontwikkeling zijn, zoals de portieverpakking A-squeeze.
Een kenmerk hebben al deze verpakkingsconcepten gemeen: ze zetten zowel in op duurzaamheid als op productbeleving.
Op Packaging Innovations presenteert Bunzl onder meer haar uitgebreide assortiment maaltijdverpakkingen, met de Halopack-schaal en de Faerch-schalen als paradepaardjes. De Halopack-schaal, winnaar van de Packaging Innovations Award 2012, is de eerste lucht- en lekdichte kartonnen maaltijdverpakking op de markt. Deze schaal biedt de voedselfabrikant behalve een duurzame uitstraling een ongekend aantal communicatiemogelijkheden, doordat ze volledig naar eigen inzicht bedrukt, gestanst, gevouwen en anderszins gepersonaliseerd kan worden.