Carerix en Intelligence Group delen kennis via online tv
01-09-2016 (10:30) - Toeleveranciers
Carerix en Intelligence Group hebben de handen ineengeslagen om hun kennis en expertise te delen via het online tv-kanaal www.recruitmenttv.com. Onder het motto: ‘Zet outperformers aan’ is het tv-kanaal vanaf vandaag live.
Het kanaal brengt wisselende, actuele thema’s en richt zich op de ambitieuze, professionele recruiter die behoefte heeft aan verdiepende informatie rondom werving & selectie. Veronique Oonk en Arco Westbroek brengen analyses en houden korte interviews met toonaangevende personen uit de recruitmentsector.
In de eerste aflevering staat het Awardwinning concept van Hunkemöller centraal. Hierin vertelt Suzanne Jansonius, Global recruitment & talent manager Hunkemöller, hoe zij erin zijn geslaagd een efficiënt en effectief wervingsproces te creëren middels videorecruitment dat zorgt voor een ‘on brand’ interviewervaring.
Volgens Geert-Jan Waasdorp, directeur Intelligence Group en Reinald Snik, directeur Carerix, ontbrak het nog aan een dergelijk platform voor de professionele recruiter. ‘Onze beide organisaties doen regelmatig onderzoek en publiceren dit via whitepapers en opinieartikelen. We zien echter dat kwaliteitscontent nog slechts beperkt beschikbaar is via video. Ons uitgangspunt is snelle, kwalitatieve updates op een toegankelijke manier gepresenteerd.”