Clear Channel Hillenaar introduceert Digital Inner City netwerk
22-03-2016 (12:10) - Toeleveranciers
Buitenreclame-exploitant Clear Channel Hillenaar introduceert een premium Digital Out of Home Abri netwerk in het centrum van Amsterdam. Het ‘Digital Inner City’ netwerk bestaat uit 50 digitale schermen en wordt begin mei 2016 gelanceerd.
De digitale panelen zijn van hoge optische kwaliteit en gepositioneerd nabij drukbezochte locaties in hartje Amsterdam zoals De Bijenkorf, Museumplein, Leidseplein, Westerpark, P.C. Hooftstraat, Waterlooplein en Rembrandtplein. Digital Inner City is perfect in te zetten om shoppers en zakelijke reizigers te bereiken vanwege de ligging nabij point of sale.
Net zoals bij de andere digitale media kan de adverteerder kiezen voor zichtbaarheid in een gedeelde loop of voor ‘Full Ownership’, waarbij een campagne gedurende één dag exclusief te zien is. De digitale panelen zijn zowel selectief als in een netwerk in te zetten.
Jeroen Hillenaar, Algemeen Directeur van Clear Channel Hillenaar: 'We zijn in samenwerking met onder meer Q-Park en Parkeergebouwen Amsterdam tot dit premium digitale netwerk gekomen. Digital Inner City biedt het bereik en de ligging nabij point of sale waar je als adverteerder naar op zoek bent. Onze digitale media worden aangestuurd door de meest moderne back-end technologie die het voor adverteerders moeiteloos mogelijk maakt om real-time, dynamische, relevante en haarscherpe campagnes te tonen.'
Het digitale portfolio van Clear Channel is wereldwijd ondergebracht onder het merk ‘Play’. Digitale boodschappen zijn aan te passen aan tijdstip, dag, locatie, omgeving en actualiteiten en er is een link te realiseren met mobiele en online technologieën en social media.