Crossmex stapt in muziekproducties voor corporate communicatie

30-06-2016 (15:51) - Toeleveranciers

De muziekuitgeverij en rechtenexploitant Crossmex van media ondernemer René Stokvis breidt het dienstenpakket uit met Branded Music. Crossmex bedenkt en produceert onderscheidende muzikale producties voor het creëren van merkgevoel en klantenbinding.
 
'Muziek is een krachtig instrument om de band met medewerkers, klanten en relaties te versterken', zegt René Stokvis, media ondernemer en algemeen directeur van Crossmex over het nieuwe aanbod. 'Door onze jarenlange ervaring weten we hoe we met muziek doelgroepen kunnen bereiken. Want daar draait het om bij Crossmex: het creëren van een bijzondere muzikale productie om emoties en blijvende herinneringen op te roepen.'
 
Branded Music is nieuw in het portfolio van Crossmex. Het bedrijf is al sinds 2002 de muziekuitgever voor diverse televisieproducenten en omroepen zoals de NPO, KRO-NCRV, VPRO, NTR, Omroep Max, de EO, PowNed en Stokvis & Stokvis Content.