ElectroStyling volgens McKinsey innovatief retailconcept
04-11-2016 (12:00) - Toeleveranciers
Adbiesbureau ElectroStyling wordt in het Retailpoort-rapport ‘Rewriting Retail’ genoemd als voorbeeld van innovatieve retailconcepten.
Adviesbureau McKinsey & Company stelde in opdracht van Detailhandel Nederland een rapport op, waarin de consultants een overzicht geven van de stand van zaken in de retailsector in Nederland en een analyse van de toekomst van retail in Nederland. ElectroStyling wordt in het rapport genoemd als voorbeeld van concepten waarin een producten- en dienstenaanbod succesvol wordt gecombineerd. McKinsey geeft aan dat de sector in hoog tempo moet vernieuwen met het oog op snel veranderende marktomstandigheden. Het rapport werd aangeboden aan minister-president Rutte tijdens de Retailpoort-conferentie in het Kyocera Stadion (Den Haag).
ElectroStyling is een 'smart interieuradviesbureau' en is in 2011 opgericht door Rudirick de Jong, met als doel om Smart Living voor iedereen toegankelijk te maken. De ElectroStylisten zijn elektronica-experts met een sterk oog voor stijl, interieur en leefcomfort. Ze brengen de wensen en eisen rond smart living in kaart en geven advies over de mogelijkheden. Zo vormen ze smart oplossingen tot een smart huis en maken daarmee smart living bereikbaar.