Flinke uitbreiding Métropole netwerk JCDecaux

29-11-2016 (09:55) - Toeleveranciers

JCDecaux gaat met dubbelzijdige digitale Mupi’s werken. Het bedrijf plaatst 25 exemplaren in centra van grote steden, hiermee komt het totaal op 71 vakken in het digitale Mupi-netwerk in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht.   
    
Bart de Vries, Commercieel Directeur JCDecaux Nederland: “Adverteerders als onder meer H&M, G-Star, Johnny Walker en KPN laten met verschillende dynamische uitingen zien hoe je digitale Buitenreclame ten volle benut. Met de uitbreiding van ons digitale Mupi-netwerk borduren we voort op het succes en de potentie van digital en werken we verder aan de digitale transformatie die we een klein jaar geleden zijn gestart.”
 
De digitale Mupi’s zijn onder meer te vinden op het Stationsplein, het Damrak en het Rokin in Amsterdam, rond de Koopgoot, op het Binnenwegplein en voor de Markthal in Rotterdam en op de Stadhuisbrug in Utrecht.