Kinetic maakt Justdiggit in Europa zichtbaar
04-09-2016 (14:55) - Toeleveranciers
Dankzij de partnership met Kinetic is het goede doel Justdiggit voor het eerst aanwezig geweest met een grootse Out of Home campagne in Nederland en buitenland.
Justdiggit is een non-profit organisatie met een simpele oplossing om ‘global warming’ tegen te gaan, door regenwater ondergronds op te vangen waardoor de vegetatie zich kan herstellen. Met deze wetenschappelijke aanpak kunnen we onze ecosystemen herstellen tegen minimale kosten. Omdat out of home mediabureau Kinetic begaan is met de Out of Home leefwereld van consumenten, ondersteunt zij Justdiggit in het werven van donateurs.
Het bureau stelt gratis exposure beschikbaar voor dit goede doel. Zo is er deze zomer een buitenreclamecampagne van start gegaan in Nederland met een totale mediawaarde van maar liefst 2,4 miljoen euro. Dit is tot stand gekomen dankzij de medewerking van de buitenreclame-exploitanten Exterion Media, JCDecaux, Clear Channel, Ngage Media, blowUP media, CS Digital Media en MMD Media. De campagne zal onder andere nog te zien zijn in november tijdens de klimaattop COP22 in Marrakesh, een belangrijk en relevant moment voor Justdiggit.
Justdiggit zich door de samenwerking met Kinetic en haar partners bovendien ook voor het eerst kunnen laten zien in Duitsland en Italië.