Mood Media achter transformatie conceptstores Montblanc

20-06-2016 (17:52) - Toeleveranciers

Montblanc, de Duitse fabrikant van luxeartikelen, heeft zijn concept stores getransformeerd met de steun van Mood Media.  


Zo installeerde Mood Media een nieuwe, innovatieve video-oplossing in de stores en nam het de muziek onder handen. In de etalage van Montblancs flagship store in Hamburg Neuer Wall plaatste Mood Media bovendien een gesynchroniseerde videowall, bestaande uit maar liefst acht 55 inch (high brightness) schermen.

Inmiddels zijn twaalf boetieks, verspreid over vijf continenten, uitgerust met de nieuwe oplossingen die de customer experience naar een hoger plan tillen. Ook de resterende vijfhonderd Montblanc boetieks wereldwijd zullen worden uitgerust met deze klantbelevingsoplossingen.
 
Elke boetiek wordt voorzien van een digital signage-oplossing die een interactieve beleving creëert, terwijl het gelijktijdig Montblancs producten promoot en het merkverhaal benadrukt.
 
De sound designers van Mood Media ontwierpen een branded muziekprogramma voor Montblanc dat zijn twee belangrijkste merkwaarden weerspiegelt: luxe en moderniteit. Het muziekprogramma is zo samengesteld dat het de vier belangrijkste klantprofielen van het merk aanspreekt.