NIMA presenteert: Marketing Day 2017
20-12-2016 (17:12) - Toeleveranciers
Over exact een half jaar, op dinsdag 20 juni 2017 organiseert NIMA, beroepsvereniging voor professionals in Marketing, Communicatie en Sales, voor de eerste maal in zijn geschiedenis de NIMA Marketing Day, voor álle ruim 3.500 bij NIMA aangesloten professionals. Het nieuwe evenement vindt plaats in de Fabrique in Utrecht en wordt georganiseerd in samenwerking met BBP Media.
Belangrijkste onderliggende thema is ‘persoonlijke ontwikkeling in marketing, communicatie en sales’, belicht in de breedste zin van het woord. Toegankelijkheid speelt daarbij een belangrijke rol. Dat geldt dus ook voor de virtuele omgeving en voor niet-leden. Martin Huisman RM, voorzitter NIMA: ‘Samen met BBP Media als organiserende partij gaan we een superevent neerzetten, vóór het vak en dóór het vak.’
De introductie van het event ligt in lijn met de visie van NIMA om een open en dynamische vereniging te zijn waar ontwikkeling centraal staat en waar verbindingen worden gelegd tussen alle aangesloten professionals. ‘Als er één moment is waarop we alles uit de kast halen om te laten zien waar ‘midden in je vak’ voor staat, dan is het op de komende NIMA Marketing Day,’ aldus Huisman.