PSH Media Sales aan de slag voor INTERSPORT Magazine
16-02-2016 (23:00) - Toeleveranciers
INTERSPORT heeft de advertentieverkoop voor haar nieuw gelanceerde INTERSPORT Magazine ondergebracht bij PSH Media Sales.
INTERSPORT Magazine werkt met verschillende thema’s en verschijnt zes keer per jaar in een oplage van 1.000.000 exemplaren dat huis-aan-huis in stedelijke gebieden wordt verspreid. De thema's van de edities in 2016 zijn onder andere Get Ready, Fit for the Summer en Sport is a Gift.
samenwerking met MPG.
INTERSPORT heeft niet alleen voor PSH Media Sales gekozen. Maar ook voor een samenwerkingsverband tussen zusjes MPG. en PSH Media Sales. MPG. houdt zich bezig met de creatie van het magazine (concept en inhoud). De inhoud bestaat uit sport- en trainingsverhalen van mensen die tot de doelgroep behoren, ondersteund door producten van INTERSPORT. Ofwel storytelling vanuit persoonlijke lifestyle. De persoonlijke verhalen worden ook doorvertaald naar onder andere POS-materiaal in de winkels en naar video’s die via social media verspreid zullen worden.