PSH verzorgt advertentieverkoop StemWijzer

19-01-2017 (11:31) - Toeleveranciers

Stemwijzer heeft de verantwoordelijkheid voor zijn advertentieverkoop in handen van PSH Media Sales gelegd. Bij de vorige Tweede Kamerverkiezingen werd de StemWijzer ingevuld door bijna 5 miljoen politiek geïnteresseerden, in totaal goed voor 155 miljoen views.

 
Ook dit jaar wordt een grote, zo niet een nog grotere, opkomst verwacht. Anita de Jong, Hoofd Communicatie van ProDemos, de maker van StemWijzer, legt uit waar de enorme populariteit van StemWijzer vandaan komt: De presentatie van onze StemWijzer trekt altijd de nodige persaandacht. Daarnaast hebben we een goede samenwerking met onze mediapartner EenVandaag. Met een gemiddeld aantal kijkers van 1 miljoen per dag zal dit ook leiden tot veel StemWijzergebruik.” 
 
PSH verzorgde in 2012 ook al de advertentieverkoop van StemWijzer. Door de goede ervaringen uit die tijd heeft StemWijzer nu opnieuw voor dit bedrijf gekozen.