SCHAAL+ schaalt op
11-05-2017 (09:15) - Toeleveranciers
Het Digital Talent Development programma van SCHAAL+ werpt zijn vruchten af. Inmiddels is er een tweede lichting digitale marketingtalenten van start gegaan, én het programma heeft de aandacht getrokken van nieuwe opdrachtgevers: ABN AMRO, Nuon, Duxxie en NBD Biblion.
Samen met Jumbo en Interpolis, die al vanaf de start van het programma betrokken waren, bieden zij in hun organisatie plek aan de marketeers van de toekomst. Zeven nieuwe digitale talenten kregen twee weken lang een intensieve introductieperiode met trainingen over SEO, Google Analytics, projectmanagement, presentatievaardigheden, agile marketing en contentmarketing. Gedurende 18 maanden worden zij vanuit een dienstverband bij SCHAAL+ begeleid in hun ontwikkeling als T-shaped marketeer, waarvan vier dagen per week bij de opdrachtgevers. Uiteindelijk worden ze klaargestoomd om bij deze opdrachtgevers aan de slag te gaan.
Het wel en wee van de talenten is te volgen op www.schaalplus.nl, waar de talenten zelf hun ervaringen delen.
De zeven talenten van deze lichting zijn Anh Dinh, Gabriela van der Hel, Deborah de Jager, Kevin Regtop, Arnoud Roorda, Ingeborg Donker en Laura Doggen.