Tweede Digitale Mupi van JCDecaux in PC Hoofstraat
08-06-2016 (11:31) - Toeleveranciers
De bekendste high-end winkelstraat van Nederland, de P.C. Hooftstraat in Amsterdam, heeft nu haar tweede high-end digitale Buitenreclame-paneel: JCDecaux installeerde maandag een extra Mupi Métropole.
crème de la crème
Het nieuwe scherm staat nabij de Hobbemastraat en vult het scherm dat richting de Van Baerlestraat staat aan.Bart de Vries, Commercieel Directeur JCDecaux Nederland: 'Deze tweede digitale Mupi is een mooie aanwinst voor de P.C. en sluit naadloos aan bij de allure van deze winkelstraat. De crème de la crème op winkelgebied verdient namelijk ook de top op het gebied van digitale Buitenreclame.'
internationaal publiek
De nieuwe Mupi biedt adverteerders de mogelijkheid om extra op te vallen in een aantrekkelijke omgeving, stelt De Vries. 'De P.C. Hooftstraat trekt niet alleen veel nationale, maar ook internationale bezoekers. Kapitaalkrachtige bezoekers bovendien: een doelgroep bij wie je als adverteerder graag onder de aandacht wil komen, zeker met dynamische uitingen. Dit extra scherm is een platform dat letterlijk omringd wordt door merken als Calvin Klein, Prada, Hugo Boss, Dolce & Gabbana, Armani en Chanel.'
De nieuwe Mupi biedt adverteerders de mogelijkheid om extra op te vallen in een aantrekkelijke omgeving, stelt De Vries. 'De P.C. Hooftstraat trekt niet alleen veel nationale, maar ook internationale bezoekers. Kapitaalkrachtige bezoekers bovendien: een doelgroep bij wie je als adverteerder graag onder de aandacht wil komen, zeker met dynamische uitingen. Dit extra scherm is een platform dat letterlijk omringd wordt door merken als Calvin Klein, Prada, Hugo Boss, Dolce & Gabbana, Armani en Chanel.'
De Mupi Métropole beschikt over een 84 inch digitaal LCD-scherm met uitzonderlijke beeldkwaliteit. Hierdoor zijn uitingen ongeacht de weersomstandigheden altijd duidelijk zichtbaar.