UM en Starcom in The Free Shopping Experience

05-07-2016 (15:54) - Toeleveranciers

 90 seconden gratis shoppen bij de Albert Heijn aan de Frederik Hendrikstraat in Amsterdam. Medewerkers van mediabureaus konden zich inschrijven voor ‘The Free Shopping Experience’ van Centercom. De opdracht was simpel: Het leukste en meest originele idee om binnen de tijd zoveel mogelijk te shoppen, wint.
 
Uit alle inzendingen zijn twee winnende teams gekozen: Lisanne, Dymfna & Samantha van mediabureau Starcom en Rob & Edwin van mediabureau UM.  Dinsdag 5 juli stonden beide teams klaar in de betreffende AH-vestiging om de strijd aan te gaan! 1,5 minuut mochten zij op kosten van Centercom door de winkel racen. De dames van Starcom hadden een duidelijke missie: alles voor bij de borrel én voor het haar! Team UM had óók een categorie die de boventoon voerde: bier en wijn! De missies zijn zeer goed geslaagd; met overladen winkelwagens verlieten beide teams de supermarkt.