Kijk in de Wereld van Sportsponsoring met SWOCC

03-04-2024 (16:23) - Bucket list

Op 11 april vindt het SWOCC ‘Sportsponsoring’ evenement plaats. Ontdek de nieuwste inzichten op het gebied van sportsponsoring.

Met de aanstaande Olympische Spelen in Parijs en het EK Voetbal in Berlijn, belooft 2024 een jaar vol sportief spektakel te worden. Maar hoe kunnen communicatieprofessionals inspelen op deze overvloed aan sportevenementen en aan welke knoppen moeten adverteerders draaien om effectief te zijn? Tijdens dit evenement zullen sportsponsoring experts wetenschappelijke inzichten geven over sportsponsoring in aanloop naar sportzomer 2024.

Programma

Het evenement wordt geopend door Tijs Timmerman in de Doelenzaal van de Universiteitsbibliotheek van de UvA. Hij zal de de belangrijkste takeaways uit SWOCC Selectie Special presenteren. Onderzoeker Merel Walraven zal ingaan op de commerciële en maatschappelijke impact van sportsponsoring. Daarnaast zullen Mascha van Werven en Maarten Hoffer het hebben over het belang van samenwerking tussen sportkoepels en het bedrijfsleven. Tot slot zullen Mark Versteegen en Erik Ruts de middag afsluiten.

Het belooft een inspirerende middag te worden, waar communicatieprofessionals en marketeers waardevolle kennis zullen opdoen en ideeën kunnen uitwisselen. Registreren voor het evenement is mogelijk tot uiterlijk 8 april.