Carr keynote speaker tijdens SMC010 XL

01-03-2011 (07:56) - Bureaus

Social Media Club Rotterdam is er in geslaagd om Nicholas Carr naar de Maasstad te krijgen. Donderdagavond 3 maart is Carr keynote speaker tijdens de eerste SMC010 XL in LantarenVenster. De spreker gaat onder andere in op de vraag of we wel socialer worden door sociale media te gebruiken

Carr wordt internationaal beschouwd als een van de belangrijkste denkers over internet. In 2008 deed zijn article 'Is Google Making Us Stupid?' het nodige stof opwaaien. Ook zijn nieuwste boek The Shallows: How the Internet is Changing the Way We Think, Read and Remember, heeft voor de nodige beroering gezorgd.

Toegang tot de avond is gratis. Aan het einde wordt slechts een vrijwillige donatie gevraagd. Kijk hier voor meer informatie.

De club is een initiatief van vijf Rotterdamse marketingcommunicatie professionals: Gijsbregt Brouwer (Sport & Media Consultant bij Brightguys), Jeroen van Eck (Consultant bij ISM Ecompany), Eddy Salfischberger (Creative Strategy Director bij 105) en Roel Schiefelbusch (Managing Partner bij Mangrove) en Claudia den Braber – Goossen (Woordvoerder & Senior Communicatie Adviseur bij AEGON).
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch