Creatief team van S-W-H naar Euro RSCG 4D

01-04-2009 (10:27) - Bureaus

Euro RSCG 4D weet zich vanaf vandaag versterkt met het creatieve team Floris van den Elshout en Joris Kang’eri. Kang’eri (Art) en Van Elshout (Copy) zijn een creatief team met ervaring in interactieve en geïntegreerde mediaconcepten. Bij hun vorige bureau, S-W-H, werkten zij mee aan de opbouw van een ‘digitale’ cultuur om de klanten en het bureau te helpen interactief werk te integreren als onderdeel van de communicatieplatforms. Zij maakten prijzenwinnende en breed gewaardeerde campagnes voor een aantal hooggewaardeerde merken waaronder Sportlife, Nike, Eiffel, Belastingdienst, Bolletje en Radio 538.
 
Creatief Directeur Bram de Rooij: ‘Joris en Floris maken campagnes waarin merken en mensen samenkomen, en dat is precies waar het bij Euro RSCG 4D om draait. Een perfecte match.’


Media

Marketing

Economisch