Duo verruilt Proximity voor L’eau
23-03-2009 (09:55) - Bureaus
L'eau, bureau voor directe communicatie, heeft zijn creatieve afdeling versterkt met het team Martine Hogervorst en Marijke van Duijl. De twee zijn respectievelijk copywriter en artdirector. Zij werkten hiervoor bij Proximity Amsterdam. Arend Jan Boss, algemeen directeur L’eau: ‘Martine en Marijke hebben een brede achtergrond in actiemarketing. Zij hebben ervaring op grote accounts en zijn zeer sterk in middelenvrij denken.’
Hogervorst en Van Duijl: ‘L’eau is een bureau met een duidelijke visie op het vak. De Barrière Methodiek levert bewezen effectievere campagnes op en geeft ons veel kaders voor het bedenken van creatieve concepten. Bij L’eau kunnen wij ons nog verder ontwikkelen op het gebied van gedragsgerichte communicatie.’
Het duo werkte bij Proximity voor klanten als: Monsterboard.nl, Shell, Robeco en Mercedes Benz. Bij L’eau gaan zij werken voor Nuon, Koninklijke Horeca Nederland, Sanquin en T-Mobile.