LVB sleept zeven nominaties binnen bij CMA awards

LVB sleept zeven nominaties binnen bij CMA awards

02-11-2022 (15:49) - Bureaus

LVB heeft zeven nominaties ontvangen voor The International Content Marketing Awards (CMA). Met cases voor diverse opdrachtgevers waaronder ABN AMRO MeesPierson, Vattenfall, MKB Toegankelijk en De Kindertelefoon, maakt het contentmarketingbureau kans in zeven verschillende categorieën.

Head of content Patrick Severein vertelt over de nominaties: ‘Erkenning krijgen is altijd fijn, maar internationale erkenning is extra bijzonder. En dan helemaal internationale erkenning op het allerhoogste niveau: de CMA. Dat wij maar liefst zeven nominaties voor de CMA wisten binnen te slepen, maakt me erg trots. Trots op alle collega’s die hier aan bijgedragen hebben, en vooral trots op onze klanten die ons het vertrouwen en de vrijheid geven."

Onderscheidende insights

Ook de diversiteit in opdrachten biedt op breed vlak erkenning, vindt Severein: ‘Het mooie aan deze nominaties is het feit dat het gaat om vier verschillende projecten/opdrachtgevers. Dat laat onze veelzijdigheid als bureau zien. Van TikTok- en Instagram-concepten tot campagnes met een documentaire als brandstof, de variatie is enorm.  Stuk voor stuk zijn het ideeën die voortkomen uit een sterke strategie, gebaseerd op onderscheidende insights die aansluiten bij de belevingswereld van de betreffende doelgroep. Alleen dan kun je in onze ogen successen behalen. Allemaal onderscheidende concepten die uitblinken in executie én resultaat.’

De nominaties

De Content Marketing Association (CMA) reikt ieder jaar The International Content Marketing Awards uit, om het werk van bureaus wereldwijd te eren. Bureaus zenden hun beste werk van de afgelopen 12 maanden in. Eerder won LVB in 2015, 2017, 2018 en 2021 awards bij de CMA’s. De uitreiking van de awards vindt dit jaar begin december plaats.

De volgende cases zijn genomineerd:

• ‘Erfgenamen’ voor ABN AMRO MeesPierson – ‘Best Finance’ - Club LVB
• ‘Meer Met Energie’ voor Vattenfall – ‘Best B2B Campaign’ - Club LVB
• ‘Kletskoker’ voor De Kindertelefoon – ‘Best Use of Social Media B2C’
• ‘Gebarenbibliotheek’ voor MKB Toegankelijk – ‘Best Video Series’, ‘Best Specialist Campaign’ & ‘Best Content  Within Media Relations’ - Club LVB
 


Media

Marketing

Economisch