ONVZ naar BSUR
27-03-2009 (10:06) - Bureaus
Na een oriëntatie bij enkele bureaus brengt zorgverzekeraar ONVZ alle design en communicatie onder bij BSUR. Het bureau werkt aan een meerjarige geïntegreerde merkstrategie die in de tweede helft van dit jaar het licht zal zien. Onderdeel van de oriëntatie vormde de visie van het bureau op het verder verstevigen van het merk ONVZ als kwaliteitsicoon in de verzekeringsmarkt. ONVZ is in de afgelopen jaren tot vijf maal toe beloond met de titel Beste Zorgverzekeraar van Nederland. BSUR zal gaan werken aan alle aspecten van de geïntegreerde communicatiemix, waaronder de visuele merkidentiteit, corporate en brand loyalty campagnes en online communicatie.
Alexander van Loon, manager marketing ONVZ: ‘BSUR heeft aangetoond vanuit haar concepting filosofie een goede, geïntegreerde kijk te kunnen ontwikkelen op ons merkenbeleid, onze toekomstige campagnevoering en onze visuele vormgeving. Een bureau dat past bij ons streven onze positie van mentale marktleider verder uit te bouwen’.
Jan Rijkenberg, CEO BSUR: ‘Wij zijn zeer verheugd met de komst van ONVZ, een prachtig merk in verzekeringsland. Een merk dat er voor heeft gekozen niet de goedkoopste, maar wel de beste te willen zijn. Die positie verder uitbouwen is een eervolle uitdaging’.