Oorkonde voor AH, Kobalt en TBWA
24-04-2009 (10:54) - Bureaus
Arian Buurman, algemeen directeur van Ster, heeft een unieke oorkonde uitgereikt aan Albert Voogd, commercieel directeur Albert Heijn. Albert Heijn, TBWA\NEBOKO en Kobalt ontvingen deze bijzondere eervolle vermelding omdat in de afgelopen vijf jaar maar liefst negentien commercials met de sympathieke supermarktmanager van Albert Heijn door het Nederlandse publiek voor de Ster Gouden Loeki werden genomineerd. Arian Buurman: 'Nooit eerder werden zoveel commercials van een en dezelfde adverteerder genomineerd. Wij vinden dit een eervolle vermelding waard.’
Genomineerde AH-commercials 2004-2008
2004: Supermarktmanager
2005: Hamsterweken, Filmweken en Zomerzegels
2006: WK 2006, Gezondheid, Kleinste Prijsjes, Surprise en Efteling
2007: Kalkoengebraad, A-merken, The Wizz en Blind
2008: Gewoon bij Albert Heijn, Smurfen, EK Welpie, Zomersparen, Filmweken en Doornroosje
In de maandelijkse Ster Gouden Loeki verkiezingen zijn inmiddels al weer 9 commercials (3 per maand) genomineerd en daar komen er de komende maanden nog 27 bij. Ook dit jaar maakt Albert Heijn weer kans op het winnen van de Ster Gouden Loeki. De commercial ‘Spotlight’ dingt mee naar de felbegeerde publieksprijs. De uiteindelijke winnaar van de Ster Gouden Loeki wordt in december gekozen door het Nederlandse publiek.