Selmore loopt Maffe Marathon

23-03-2009 (09:51) - Bureaus

De Bijenkorf investeert dit jaar fors in de voorjaarsactie de Maffe Marathon, de tegenhanger van de Drie Dwaze Dagen. Juist nu zet de Bijenkorf groot in, omdat zij kansen ziet in deze tijd van economische teruggang. De Bijenkorf biedt tijdens de Maffe Marathon alle klanten de mogelijkheid te sparen voor de kooppremie van 180 euro, die zij kunnen inwisselen voor gratis producten tijdens de finish. Online is de campagne voor de Maffe Marathon al gestart. Op 25 maart vallen de boekjes bij 1,3 miljoen huishoudens op de mat en start de televisie-, radio-, abri- en printcampagne. Met de aftrap van de Maffe Marathon opent de Bijenkorf haar dertiende filiaal; een webshop op deBijenkorf.nl. Tijdens het event kunnen klanten rekenen op mooie merken tegen maffe prijzen in alle filialen van de Bijenkorf.

Opdrachtgever: De Bijenkorf - Robert Bohemen, Eva Vermeulen
Bureau: Selmore
Art Director: Jarr Geerligs
Copywriter: Kim Triesscheijn
Creative directors: Jakko Achterberg, Niels Westra
Bureau Producer: Marco van Prooijen
Strategie: Otto van der Harst
Prod.maatschappij: Hazazah Film & Photography
Regisseur: Rob Lücker
Fotografie: Yani
 


Media

Marketing

Economisch