Slechts 13 Effie-nominaties

02-04-2009 (10:56) - Bureaus

Een hevige lentebui van nominaties is losgebarsten. Na ADCN, San, SpinAwards en de Magneten zijn nu de Effie-genomineerden bekend. Een mager buitje bij deze effectiviteitprijzen. Slechts 13 van de 37 ingezonden cases maken kans op de uiteindelijke award. Vorig jaar waren dat er nog 16 van de 41. Onder de genomineerden in willekeurige volgorde:

‘Hertog Jan’ (InBev Nederland, &Koense Severein, UbachsWisbrun/JWT, Mountain Design).

‘Tikkie Terug met Ariel’ (Procter & Gamble, Saatchi & Saatchi, 3MO, Porter Novelli, Starcom, RTL)

‘Andrélon for Men’ (Unilever Benelux, UbachsWisbrun/JWT),

‘Pleegouders in beeld’ (Stichting Ideële Reclame, DDB, Porter Novelli, Politiek Online)

‘Van Sargas tot Maandag’ (Maandag, Dawn)

‘Beter beeld en geluid in 10 minuten (KPN Consumentenmarkt, TBWA\NEBOKO)

‘Bizner. Ongewoon. Ondernemend.’ (Bizner, XXS)

‘Spelenderwijs met geld leren omgaan’ (Rabobank, Rapp, MTV Networks)

‘Goed voor je weer-stand’ (Achmea DBD (Interpolis), Rapp, OMD)

‘Met Liefde Gemaakt. Echt HEMA’ (HEMA, Doom&Dickson)

‘bol.com 2x zo groot in 2 jaar’ (bol.com, ETCETERA)

‘BCC: The genius of “And"’ (BCC, DDB)

‘KPN verovert het MKB met een lach’ (KPN Zakelijke Markt, N=5)


De Effie-uitreiking vindt plaats op 17 juni in het hoofdstedelijke Tuschinski Theater.

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch