Value Zipper nu ook in sponsoring

Value Zipper nu ook in sponsoring

19-08-2022 (16:56) - Bureaus

Value Zipper is nu ook actief in het sponsordomein. Voor Plastic Soup Foundation, IVN Natuureducatie, Humanitas, Vier het Leven en Singer Laren (Kees van Dongen expositie) gaat Value Zipper op zoek naar sponsoren en zakelijke parters. De aankomende periode worden daar nog enkele partijen aan toegevoegd.
 
Patrick van Hooy (eigenaar Value Zipper): ‘Met Value Zipper droom ik al een tijd van een andere takken waarbij we onze werkwijze vertalen naar andere product-marktcombinaties. Eén daarvan is Sponsoring. Al jaren worden we regelmatig benaderd door organisaties die vragen of wij sponsors kunnen vinden voor hun initiatieven of die de sponsorwerving in z'n geheel willen uitbesteden. Er vallen nu meerdere puzzelstukjes samen, en dus hét moment om met Value Zipper Sponsoring te starten.
Inhoudelijk is deze nieuwe propositie wel echt een andere tak van sport dan wat we nu doen. Sponsorpartnerships duren vaak langer en hebben meer impact op organisaties. Dit vergt een andere denkwijze. Omdat we deze kennis niet in huis hadden, hebben we Marc Nelisse aangetrokken. Hij kent de sponsorwereld, heeft een breed netwerk en is conceptueel sterk. Daarnaast heeft hij ook ervaring van de andere kant van de tafel; de marketeer. Los daarvan is het een hele leuke vent die perfect past bij het Value Zipper DNA.’
 
Marc Nelisse (Business Development Manager): ‘Ik kijk enorm uit naar deze nieuwe uitdaging. We stellen een portfolio samen met uiteenlopende mogelijkheden, van organisaties uit de culturele en charitatieve sector, sport en entertainment en events. Met Value Zipper Sponsoring zullen we ook, net zoals bij de magazines, één loket zijn voor de markt. We gaan in gesprek met marketeers en vertellen over de mogelijkheden van de bij ons aangesloten organisaties. Dit begint met het vinden van matches en heeft als uiteindelijk doel om samen te komen tot langdurige, impactvolle partnerships.’
 

Media

Marketing

Economisch