Van Geloven kiest voor Havas Media

08-02-2024 (09:48) - Bureaus

Met Mora, van Dobben, Hebro en vele andere snackmerken van marktleider Van Geloven voegt Havas Media een klant met veel merkbeleving toe aan haar FMCG portfolio.

De pitch werd onder meer gewonnen op het Meaningful Brands onderzoek, die de betekenis van merken tot in groot detail meet. De eerste campagnes draaien inmiddels waardoor het jaar met een vliegende start is begonnen.

Ondernemende fillosofie

“Om voor deze local heroes te mogen werken is prachtig. We zijn trots op de enorme klik met het Van Geloven marketing team, waarmee we een grote optimalisatieslag doen om de campagnes centraal aan te sturen voor zowel Nederland als België. Dit geeft een grote impuls aan ons bureau, want een van oorsprong familiebedrijf als klant bevestigt ons in onze ondernemende filosofie. De Airfryer draait inmiddels overuren!” zegt Jasmijn Bouwmeester, Client Managing Partner van Havas Media.

Product innovaties

Havas Media leidt alle media activiteiten voor de Benelux in nauwe samenwerking met reclamebureau Alfred. Het bureau in Amsterdam is verantwoordelijk voor onderzoek met Meaningful Brands, alle media-activiteiten televisie, digital, alsmede retail media met alle marketing activiteiten gericht op consumenten. Met branded content partnerships en influencer marketing zal bovendien aandacht worden gegeven aan product innovaties.

Duidelijke keuzes

Marieke van Balen, Marketing Director Van Geloven: “We waren heel enthousiast over de presentaties van Havas gedurende de pitch. Het bureau heeft laten zien duidelijk keuzes te maken en innovatieve media oplossingen aan te dragen op basis van sterke en gefundeerde inzichten. Dat positieve beeld is inmiddels door de recente samenwerking bevestigd. De teams leren elkaar nu echt kennen en we kijken uit naar een langdurige en plezierige samenwerking.”


Media

Marketing

Economisch