Van Heertum Design VHD doet Fuente International

15-02-2011 (09:22) - Bureaus

Fuente International uit Den Bosch heeft Van Heertum Design (VHD) in de arm genomen om het exclusieve haarverzorgingsmerk in meer dan zestig landen in de markt te zetten. Het Tilburgse designbureau gaat dat doen aan de hand van het nieuwe Fuente-statement: ’Glamorous by Nature’.

Volgens Account Director Rob van Heertum sluiten de verlangens van Fuente uitstekend aan bij de visie van VHD: ‘Wij zijn qua design en strategie goed thuis in het segment van de wat meer luxe producten. Fuente was op zoek naar een meer hedendaags gezicht waarmee ze de puurheid van hun brede scala aan haarverzorgingsproducten - die uitsluitend worden vervaardigd uit natuurlijke en organische ingrediënten - nog meer willen uitdragen. ‘Glamorous by Nature’ is het nieuwe uitgangspunt dat we in alle mogelijke communicatievormen naar voren brengen. Fuente International is een kwalitatief hoogstaand merk, dat uitsluitend verkrijgbaar is bij de betere kapsalons. We zijn dan ook apetrots dat ons bedrijf bij mag dragen aan de verdere professionalisering en uitstraling van Fuente om er in eendrachtige samenwerking een internationaal topmerk van te maken.’

CEO Paul Warmerdam van Fuente International B.V. heeft daar alle vertrouwen in: ‘Voor Fuente breekt een belangrijke nieuwe periode aan. Daarin willen we ons in Nederland maar vooral ook in het buitenland nog meer bewijzen. Daarbij hoort een upgrade van de professionaliteit binnen de organisatie, maar zeker ook op het gebied van uitstraling en de daaraan gerelateerde marketing- en communicatiestrategie. De samenwerking met Van Heertum Design verschaft ons op dat gebied pure zekerheid.’

 


Media

Marketing

Economisch