Zandbeek vernieuwt MT zonder koerswijziging

Zandbeek vernieuwt MT zonder koerswijziging

01-07-2025 (09:57) - Bureaus

Zandbeek viert haar dertigste verjaardag met een nieuw managementteam. Met deze stap dragen directieleden Fleur en Jasper van Zandbeek de dagelijkse leiding over aan zes ervaren teamleden, inclusief zus Violette van Zandbeek. De benoeming van het nieuwe MT markeert een volgende fase in de ontwikkeling van het Eindhovense bureau en familiebedrijf, dat in 1995 werd opgericht door Willem van Zandbeek (1952-2017).

V.l.n.r.: Robin van Gennep, Violette van Zandbeek, Maarten Stal, Chery Colly, Tara Pijs en Harrit Hoppenbrouwers. Fotocredit: Casper Rila

Zandbeek groeide onder de vleugels van dochter Fleur (44) en zoon Jasper (45) stapsgewijs uit van een bureau voor corporate communicatie en PR naar een volwaardig creative consultancy. De focus ligt tegenwoordig op strategisch advies, hoogwaardige uitvoering en topservice, een koers die ook onder het nieuwe MT wordt voortgezet. 

Fleur van Zandbeek, CEO: "De ambitie voor de toekomst is helder: Zandbeek wil het beste branding & communication agency onder de rivieren zijn voor merken en organisaties die het verdienen om gezien te worden."

Het nieuwe managementteam bestaat uit:

- Robin van Gennep – Strategy Director
- Maarten Stal – Creative Director
- Violette van Zandbeek – Operations Director
- Chery Colly – Client Services Director (Profit)
- Harrit Hoppenbrouwers – Client Services Director (Public)
- Tara Pijs – Client Services Director (Public)

Van Zandbeek: "We zijn een ambitieus bureau met veel ruimte voor ondernemerschap en nieuwe ideeën. Met volop groeimogelijkheden voor iedere Zandbeker. De aanstelling van dit MT is daar het bewijs van. We vinden het belangrijk perspectief te bieden en dat actief uit te dragen. Jasper en ik staan nu een kleine 10 jaar aan het roer van ons bedrijf. Om onze ambities te verwezenlijken, maken we meer tijd vrij om aan het bedrijf te werken en tegelijk creëren we zo een gezonde afstand van de dagelijkse operatie. Dat vinden we belangrijk voor de continuïteit van ons bedrijf, zodat we ook weer een volgende stap kunnen maken."

 


Media

Marketing

Economisch