0to9 op ss Rotterdam

22-03-2012 (11:56) - Campagnes

Het ss Rotterdam kwam in 1959 bij de Holland-Amerika Lijn in de vaart als grootste passagiersschip dat ooit in Nederland werd gebouwd. Sinds 2008 ligt het schip weer in de thuishaven en doet na een enorme renovatie dienst als hotel, restaurant en event & partycateraar. 
 
0to9 ontwikkelde de positionering van het schip met het thema ‘ss Rotterdam: start of new memories’ voor de drie exploitanten. Daarnaast werd een compleet nieuwe corporate identity ontwikkeld die vervolgens door MetroDC werd doorvertaald in een nieuwe site. 0to9 heeft de drie verschillende stijlen van het ss Rotterdam, ss Rotterdam Hotel & Restaurants en ss Rotterdam Catering & Events samengevoegd in één unieke stijl. Van logo tot huisstijl, van interne tot externe campagne.  
 
Klant: ss Rotterdam
Offline bureau: 0to9 Marketing Communication Effect
Online bureau: MetroDC
Creative Direction: Joost van Gorsel
Art: Anthony van der Zwan, Anne Lise Heydra
Copy: Lara Bakema
Strategie: Robert Jan van Leeuwen
Verantwoordelijk bij klant: Inez van Dijke, Jasper de Vries en Martine Scholte
Verantwoordelijk bij bureau: Kathelijne Janssen, Stella Kolsteeg 

 

 


Reacties

Website idd gezien. En wauw... ziet er goed uit.
E. Bank @ 22-03-2012 09:45 uur
Mooie huisstijl, mooie website!
Mieke @ 22-03-2012 11:48 uur