Campagnes
Ambion en Studio Ryoko werven nieuwe leerkrachten met een 'wereldavontuur'

02-09-2025 - Onderwijsorganisatie Ambion, met meer dan twintig basisscholen, kampte met een terugloop van flexkrachten die invallen bij ziekte en verlof. Met stevige doelen ging ...
Lees verder »
Lees verder »
Gebiedsontwikkelaar AM lanceert samen met Natwerk nieuwe positionering

02-09-2025 - Gebiedsontwikkelaar AM lanceert vandaag een nieuwe merkcampagne: ‘Zie het voor je’. De campagne in samenwerking met Natwerk positioneert AM als dé toonaangevende ...
Lees verder »
Lees verder »
SEA Water laat zien dat lekker water niet van ver hoeft te komen

02-09-2025 - Terwijl sommige restaurants luxe waterarrangementen introduceren, lanceert SEA de nieuwe campagne Serve Lokal. Met TikTokker en acteur Appie Mussa in de hoofdrol zet de ...
Lees verder »
Lees verder »
NRC lanceert campagne over houvast in een wereld vol ruis en desinformatie

02-09-2025 - NRC wilde weten wat het effect is van een overvloed aan nieuws. Om dit invoelbaar te maken hield NRC interviews over de manier waarop we nieuws tot ons krijgen. In een ...
Lees verder »
Lees verder »
Meer campagnes
- 02-09-2025 - Vitakruid lanceert nieuw merkplatform
- 02-09-2025 - Prinses Máxima Centrum start samenwerking met ...
- 01-09-2025 - Nieuwe campagne van Pearle en Havas Lemz ...
- 01-09-2025 - Plus start eerste spaarcampagne samen met ...
- 01-09-2025 - Kinderen vol potentie centraal in nieuwe ...
- 01-09-2025 - Op verkeerde pad belande jongeren centraal in ...
- 01-09-2025 - Dentsu Creative doorbreekt twijfels die ...
- 29-08-2025 - Fiets op pole position naar Dutch Grand Prix ...
- 29-08-2025 - Chase activeert jubileumeditie Het Geluid van ...
- 28-08-2025 - Inzamelingsactie 'Wij eisen de nacht op' haalt ...
- 28-08-2025 - Blijf knallen met AI-sportmaatjes van Basic-Fit ...
- 28-08-2025 - Bol en Dept stomen studenten klaar voor nieuw ...
- 28-08-2025 - Arnold Schwarzenegger en Ralf Moeller shinen in ...
- 27-08-2025 - Natwerk wijkt uit naar Duitsland met BiFi ...
- 26-08-2025 - Easytoys lanceert ondeugende OOH-campagne voor ...
- 26-08-2025 - Breda Marketing en Goedzooi laten bruisende ...
- 26-08-2025 - Walibi haalt omstreden Halloween-commercial ...
- 26-08-2025 - ACM krikt met campagne bewustzijn over online ...
- 25-08-2025 - Brabant Partners lanceert merkcampagne met ...
- 25-08-2025 - Stichting Het Vergeten Kind en We Agency ...
- 25-08-2025 - Asito en Kaliber zetten schoonmaakwerk in de ...
- 25-08-2025 - Henry Handsome zet samen met Wilde Ganzen in op ...
- 22-08-2025 - Honderden 'ik ruik lekker'-tattoos de lucht in ...
- 22-08-2025 - Nieuwe campagne Mizuno en On Your Marks draait ...
- 22-08-2025 - Walibi verwijdert reclame tijdelijk na ophef ...
- 22-08-2025 - RA*W en Bauer Media organiseren optimistische ...
- 21-08-2025 - Texels en Alfred brengen campagne over Texelse ...
- 21-08-2025 - Samsung en Ace toverden S10 om tot S25
- 21-08-2025 - Offline daten weer hot met online campagne van ...
- 20-08-2025 - Malibu brengt wereldwijde Clock Off-campagne ...
- 19-08-2025 - Virale 'dealer' op Lowlands blijkt stunt van ...
- 19-08-2025 - Samsung geeft studentenkamer voor één ...
- 19-08-2025 - Liga laat families samen met Flemming een duet ...
- 18-08-2025 - Electrolux lanceert wereldwijde campagne 'Wash ...
- 18-08-2025 - Concertgebouworkest en N=5 laten zien dat een ...
- 18-08-2025 - Kansspelautoriteit lanceert tweede fase van ...