Campagnes
Electrolux lanceert wereldwijde campagne 'Wash Life Balance' met Publicis London

16:58 - De nieuwste advertentiecampagne van Electrolux, Wash Life Balance, viert de 900-serie wasmachine en droger. De campagne laat op een speelse manier zien hoe ...
Lees verder »
Lees verder »
Concertgebouworkest en N=5 laten zien dat een concert ‘Elke keer bijzonder’ is

11:19 - Met de nieuwe campagne 'Elke keer bijzonder', ontwikkeld door reclamebureau N=5, wil het Koninklijk Concertgebouworkest meer mensen laten kennismaken met de unieke ...
Lees verder »
Lees verder »
Kansspelautoriteit lanceert tweede fase van gokstop-campagne

10:13 - De gokstop-campagne van de Kansspelautoriteit lanceert de tweede fase met een digitale strategie bestaande uit nieuwe online video’s, social assets en testimonials. ...
Lees verder »
Lees verder »
Holie's verslaat Lotus in rechtszaak over suikertransparantie

15-08-2025 - Holie's mag doorgaan met de Sugar Score-campagne, zo oordeelt de rechtbank van Amsterdam vandaag. Lotus Bakeries, het Belgische bedrijf achter nakd en TREK, spande een ...
Lees verder »
Lees verder »
Meer campagnes
- 12-08-2025 - Viaplay en Did Another Thing vieren ...
- 12-08-2025 - Café de Lage Landen van Heineken dit weekend op ...
- 11-08-2025 - Met Cabinet of Customs Curiosities toont Douane ...
- 07-08-2025 - Raleigh kiest voor een nieuwe koers en ...
- 06-08-2025 - Gazelle ondersteunt VVN-campagne 'Goed ...
- 06-08-2025 - Eredivisie CV en PLUS trappen vierjarig ...
- 05-08-2025 - BBH Singapore lanceert ‘Unthinkables’, de ...
- 05-08-2025 - KFC brengt internetklassieker tot leven met ...
- 05-08-2025 - albelli lanceert nieuwe zomercampagne op TikTok
- 30-07-2025 - Samuel L. Jackson en Vattenfall pleiten voor ...
- 30-07-2025 - KPN wil ouders en kinderen online dichter bij ...
- 29-07-2025 - Nederlandse Branthlete zet vrouwenvoetbal in ...
- 29-07-2025 - Ster nomineert tien commercials van goede ...
- 28-07-2025 - Queer Beer lanceert campagne "IPGAY ON THE WAY" ...
- 28-07-2025 - Awareways waarschuwt voor verhoogd risico op ...
- 28-07-2025 - Viper brengt met ‘Sjaak Aanhaak’ de afhakers ...
- 28-07-2025 - Lynk & Co viert vernieuwde 01 met campagne ...
- 25-07-2025 - Rijksoverheid lanceert social-first campagne: ...
- 25-07-2025 - Klanten kiezen nieuwe koeksmaak van Bakkerij 't ...
- 24-07-2025 - N=5 achter nieuwe campagne voor De ...
- 24-07-2025 - Nederlands Film Festival introduceert campagne ...
- 22-07-2025 - Pratende spiegelhangers van Sunny Cars over ...
- 21-07-2025 - Oatly en EF Pro Cycling geven wielercultuur een ...
- 21-07-2025 - Sendcloud spreekt e-commerce ondernemers aan op ...
- 21-07-2025 - Lidl biedt beste kwaliteit-prijsverhouding. Dat ...
- 18-07-2025 - Duurzaamheidscampagne Kruidvat: van niche naar ...
- 17-07-2025 - Queen of Summer Katja Schuurman voor STËLZ
- 16-07-2025 - Hankook rekent af met technische en ...
- 15-07-2025 - De Telegraaf lanceert merkcampagne: Direct. De ...
- 14-07-2025 - Albert Heijn vertelt B Corp-verhaal aan zijn ...
- 10-07-2025 - Breaker en N=5 bevrijden internetpersonages uit ...
- 10-07-2025 - Nieuwe reclamecollectief Fems on Fire ...
- 09-07-2025 - Cortina en Lemon Scented Tea bouwen voort op ...
- 09-07-2025 - Beleef ARTIS deze zomer van zonsopgang tot ...
- 09-07-2025 - PassaVoetbal rekent af met misverstanden ...
- 08-07-2025 - Fitzroy en Chuck Studios serveren zintuiglijke ...