Making Marketing Matter van KPMG geeft richting aan moderne marketing

Making Marketing Matter van KPMG geeft richting aan moderne marketing

18-08-2025 (15:48) - Marketing

In een tijd waarin nieuwe technologie, data en tools elkaar razendsnel opvolgen en klantverwachtingen alleen maar toenemen, is zichtbaarheid alleen, niet meer voldoende. Merken moeten naast relevant en vertrouwd, bovenal betekenisvol zijn. Maar wat is daarvoor nodig? In het rapport Making Marketing Matter laat KPMG zien hoe vooruitstrevende organisaties marketing opnieuw kunnen vormgeven, als een strategische groeimotor die merkwaarde, klantvertrouwen en commerciële impact samenbrengt.

In het rapport valt onder andere te lezen hoe marketing geëvolueerd is met welke valkuilen en uitdagingen van dien, hoe je marketing transformeert van kostenpost naar strategische waardecreator, en welke capabilities en technologieën essentieel zijn voor moderne marketingteams. 

In de bijbehorende video geeft Edgar Molenaars, Partner Customer & Brand Strategy bij KPMG, aan dat het rapport onderdeel is van een serie artikelen en thought leadership stukken die organisaties helpen marketing opnieuw vorm te geven.

Bekijk het rapport via deze link.


Bureaus

Media

Economisch