Advocaatje leef je nog?

25-09-2008 (15:58) - Campagnes

Als hoofdsponsor van het jaarlijkse event van de advocatuur, met als hoogtepunt de presentatie van het boek ‘De Stand van de Advocatuur 2008’, wil Van Lanschot in contact komen met partners en partners-to-be van advocatenkantoren. De private bank heeft, het onlangs gefuseerde bureau, Oswald & Ruby gevraagd om een campagne te ontwikkelen om haar expertise op het gebied van beleggen & compliance, toetredingsfinancieringen en pensioen- en risicovraagstukken onder de aandacht te brengen. De ‘financiële wereld’ voor een partner in het advocatenkantoor wijzigt voortdurend. ‘Het is zaak om regelmatig zijn financiële zaken te actualiseren en ze aan te passen aan de veranderende regelgeving, maar vooral ook aan zijn eigen veranderende wensen en doelstellingen. Als het over geldzaken gaat, zoekt een advocaat een bancaire partner die optimaal bekend is met haar dienstverlening en aansluit op de specifieke interne regelingen van een advocatenkantoor’, aldus Laura van den Boom strateeg bij Oswald & Ruby. Van Lanschot is een private bank die voor de advocatuur een zeer specifieke dienstverlening biedt.

Opdrachtgever: Van Lanschot
Bureau: Oswald & Ruby (fusie Share of Mind en Variomatic*)
Concept: Ian Kettler, Jasper Hundepool
Creatie: Ian Kettler, Jasper Hundepool, Riccardo Quinty (short copy), tekstschrijvers.nl (long copy)
Strategie: Laura van den Boom
Verantwoordelijk bij klant: Jeroen Polman, Mandy van Kesteren, Marco Moonen
Account: Sam Siemssen
Project: Jaap de Ridder
Techniek & Productie: Motion- interaction design Twodotone
Muziek:  sbrolle.net (esp)