ALDI wint Nieuwe Fans van Voordeel met ruim 200 prijswinnende producten

ALDI wint Nieuwe Fans van Voordeel met ruim 200 prijswinnende producten

22-09-2025 (21:11) - Campagnes

In de nieuwste ALDI-campagne zien we Fans van Voordeel ontstaan. We volgen klanten die je op het eerste oog niet direct bij de discounter verwacht. Wat doen ze bij de goedkoopste supermarkt als ze ‘niet op de kleintjes hoeven te letten’? Nou, prijswinnende producten scoren natuurlijk!

Het assortiment van de discounter bestaat voor het grootste deel uit eigen, kwalitatief hoogwaardige, merken. Meer dan 200 producten zijn bekroond door onafhankelijke experts. Zoals gerookte Noorse zalm, als beste getest bij de PLMA Awards. En vezelrijke volkoren bollen, beste koop én als beste getest door de Consumentenbond. Of Una vaatwastabletten, pas nog voor het tweede jaar op rij door de Consumentenbond uitgeroepen tot ‘beste koop’. In de winkel zijn deze prijswinnende artikelen herkenbaar aan het logo ‘Winnaars in kwaliteit en prijs’.

Meer dan 200 prijswinnende producten

‘We leggen de lat hoog voor de kwaliteit van onze producten’, aldus Teamlead Quality Assurance Jerome Paques: “Al voordat ze worden ingekocht, worden producten uitgebreid getest en dat blijven we ook doen als ze in de winkel liggen. Daarbij kijken we naar zaken als ingrediënten, smaak, geur, gezondheid en duurzaamheid. We doen duizenden testen per jaar.” Logisch dus dat de hoofdrolspelers in de campagne zich laten gaan en flink inslaan. Gelukkig verkoopt ALDI ook merktasjes. Ook voor een schappelijk prijsje, uiteraard. Nieuwe Fans van Voordeel zijn geboren.

De campagne is ontwikkeld door het vaste bureau Joe Public Amsterdam en is sinds 21 september te zien op onder andere tv, online, radio en social.

Credits

Opdrachtgever: ALDI
Bureau: Joe Public
Productiemaatschappij: Joe Public Shoot
Regie: Alain Friedrichs
DOP: Ezra Reverda
Edit: Patrick Schonewille
Online: Ton Habraken
Grading: Wietse van Bezooijen
Geluid: Soundcircus
Muziek: Public Audio
Media: WPP Media
Folder & POS: De Reclamefabriek