All Day Nuts lanceert eerlijk nootje campagne

06-05-2024 (10:28) - Campagnes

De komende weken zal Nederland kennismaken met het eerlijke verhaal van All Day Nuts. Al een paar jaar zet All Day Nuts zich actief in voor de verduurzaming van de productieketen. Deze campagne heeft als doel de naamsbekendheid te verhogen en consumenten bij deze missie te betrekken.

Met opvallende typografische uitingen zet de campagne de toon voor een nieuw tijdperk in de notenindustrie, dat zich kenmerkt door transparantie, eerlijkheid en duurzaamheid. De campagne is in nauwe samenwerking met Energize tot stand gekomen.

"Kraakheldere communicatie is noodzakelijk om echt iets veranderen in een vervuilde keten, vandaar dat we superblij zijn met deze campagne! "
Jettie van Mourik, founder All Day Nuts 

De campagne markeert een belangrijk moment voor All Day Nuts en de notenindustrie als geheel; waarin het streven naar een wereld waarin consumenten bewust kiezen voor producten die goed zijn voor hen, de boeren, de arbeiders, en de planeet, centraal staat. De nootjes van All Day Nuts zijn verkrijgbaar bij Albert Heijn en PLUS.

Over All Day Nuts

All Day Nuts is een vernieuwer in de notenindustrie, met een sterke focus op eerlijkheid, duurzaamheid, en het verbeteren van de notenketen. All Day Nuts gelooft in het bieden van een (h)eerlijk alternatief voor traditionele notenproducten, met respect voor mens en milieu. All Day Nuts streeft ernaar de standaard te zetten voor hoe een verantwoordelijk bedrijf kan bijdragen aan een betere wereld.