
All Response Media versterkt impact Liliane Fonds met nieuwe DRTV campagne
All Response Media is gestart met een nieuwe DRTV campagne voor het Liliane Fonds. Met een krachtige en hoopvolle boodschap vragen ze aandacht voor de situatie van kinderen met een handicap in de armste delen van de wereld.
In veel arme landen worden kinderen met een handicap verborgen voor de buitenwereld, vaak uit schaamte en onwetendheid. De kinderen zijn uren alleen, eten soms dagen niet en slapen op betonnen bouwstenen. Hulp is keihard nodig.
De campagne roept daarom op tot directe actie: "Gun deze kinderen een nieuwe start. Met jouw hulp verandert hun leven voorgoed. Doneer vandaag nog." De campagne wordt uitgezonden op de zenders van AdAlliance, Bionic en Ster en is specifiek gericht op het werven van structurele donateurs, de primaire doelstelling van de campagne.
Daarnaast wordt met deze campagne ook gewerkt aan secundaire doelstellingen, zoals verhoging van de naams- en propositiebekendheid van het Liliane Fonds, stimulering van de doneerintentie onder de doelgroep en toename in het websitebezoek, als indicator voor betrokkenheid en overweging.