Arbeidsmarktcampagne GGZ inGeest met mobieltje geschoten

Arbeidsmarktcampagne GGZ inGeest met mobieltje geschoten

11-10-2024 (17:44) - Campagnes

Bij GGZ inGeest wordt elke uitdaging samen aangepakt; dus het arbeidsmarkttekort ook. In de nieuwe wervingscampagne laten huidige medewerkers daarom aan hun toekomstige collega’s zien hoe ze samenwerken, hoe ze van elkaar leren, en hoe ze voor elkaar door het vuur gaan. Zo krijg je al vóór je eerste werkdag een kijkje in de bedrijfscultuur, en voel je je al in de oriënterende fase één met de rest.

Rozemarijn Koopmans, managing director bij Multitude: "De campagne is met een mobiele telefoon geschoten, zodat GGZ inGeest werknemers zelf óók campagnemateriaal kunnen schieten. Dat werkt voor het interne engagement ontzettend goed: een grappige of bijzondere situatie in je team kun je zomaar op straat tegenkomen. Zo werven de experts van vandaag de talenten van morgen."

Nieuwe positionering

De campagne is onderdeel van de nieuwe werkgeverspositionering en werken bij-website, beide ontwikkeld met en door de huidige collega’s van GGZ inGeest. Want zij hebben de zorg van de toekomst in handen. Niemand weet precies hoe die eruit gaat zien, maar dat zij ’m vormgeven, weten we wel. En wat er ook verandert; nieuwsgierige deskundigen, daadkrachtige zorgverleners en betrokken collega’s blijven nodig. Altijd.

De nieuwe arbeidscommunicatie en wervingscampagne verdubbelden de traffic op de vernieuwde werken bij-website.

Zetje in de goede richting

Werken bij GGZ inGeest betekent dat je bijzonder werk doet. Wie nog in de oriënterende fase zit, krijgt een zetje in de goede richting. Door in de campagne de kwaliteiten van #geestverwanten uit te lichten, spreken we toekomstig talent aan: als jij jezelf herkent in één van de karaktereigenschappen uit de campagne, ben je zomaar geschikt voor een baan waarin je écht iets betekent voor een ander.

De campagne is de komende tijd volop zichtbaar op straat, in de buurt van de GGZ inGeest-klinieken en op diverse social media platforms. Dit brede bereik zorgt ervoor dat een groot en divers publiek bereikt en geënthousiasmeerd wordt voor een overstap naar GGZ inGeest.