ASN Bank lanceert vervolgcampagne: ‘groene bedoelingen’
In het najaar van 2023 introduceerde ASN Bank de nieuwe merkstrategie om duurzaamheid bereikbaar te maken voor iedereen.
Daarmee wordt de nadruk gelegd op de intenties die mensen hebben om duurzaam te doen. Want hoe groot of klein die ook zijn, iedereen is welkom. Maar de realiteit is dat nog steeds veel mensen afhaken wanneer ze daadwerkelijk de stap naar duurzaamheid moeten zetten. Dat willen we wegnemen. Door over te stappen naar ASN Bank en een betaalrekening te openen. Dan draag je namelijk al bij aan een duurzame wereld. Je laat je geld automatisch het werk doen. Daar hoef je verder niets voor te doen.
Duurzaamheid
Met deze campagne laten ze zien dat duurzaamheid zelfs bereikbaar is voor degenen die denken dat het veel moeite kost. Dat doen ze aan de hand van de groene bedoelingen van de Voorloopvogel en de Luiaard. Twee totaal verschillende karakters, maar met dezelfde duurzame intenBe. Op TV, radio en social nodigen ze iedereen die nog niet bij ASN Bank bankiert uit om over te stappen naar ASN Bank, de bank die al groen doet sinds 1960.