
Bakstenen van Annexum moeten beleggers rust geven
Al 25 jaar biedt Annexum beleggingsfondsen voor particuliere en zakelijke beleggers in supermarkten, winkels, woningen en hotels. Nu is het tijd voor de eerste, grote campagne, gemaakt door Fitzroy, waarin bakstenen de belegger aanspreken. Soms serieus, soms grappig, maar altijd met de boodschap dat de stenen van Annexum je rust geven.
De campagne laat zien waar Annexum voor staat: solide, betrouwbaar en met een focus op de lange termijn. De baksteen symboliseert de rust en zekerheid die klanten ervaren als zij beleggen in vastgoed.
"In onze sector is merken bouwen niet gangbaar, maar ik weet dat een sterk merk vertrouwen geeft en ons onderscheidt in een steeds competitievere markt. En dat vertrouwen hebben we verdiend: sinds onze oprichting 25 jaar geleden hebben we een prachtig track record gebouwd met nu ruim 1,2 miljard assets onder beheer en 4.000 klanten", vertelt Madelon van der Tol, partner bij Annexum.
Familie Baksteen
Om snel bekendheid op te bouwen heeft Fitzroy van de steen een distinctive brand asset gemaakt. Jur Baart, oprichter van het creatieve bureau: "Het is niet één steen, maar een kleine familie die straks overal gaat opduiken. In eerste instantie online en in magazines, maar straks gaan we breder. Wij zijn trots op de campagne en natuurlijk dat we voor dit mooie merk mogen werken."